klachtenregeling
Bij LoveStock vinden we het belangrijk dat iedereen zich gehoord voelt. Als je ergens ontevreden over bent, horen we dat graag. We nemen klachten serieus en gebruiken ze om te leren en te verbeteren.
Bespreken van je klacht
Ben je ergens niet tevreden over? Bespreek dit dan met je begeleider of met Anoek Penders. We luisteren naar je verhaal en zoeken samen naar een oplossing.
Indienen van een klacht
Als het gesprek niet voldoende oplost, kun je een klacht indienen. Dat kan via e-mail naar info@lovestock.nl. Zet in de onderwerpregel het woord klacht, zodat we het direct kunnen herkennen. Je kunt ook gebruikmaken van het klachtenformulier op onze website: www.lovestock.nl.
De klacht wordt doorgestuurd naar het bestuur van LoveStock, dat verantwoordelijk is voor de verdere afhandeling. Binnen twee weken ontvang je een reactie met een voorstel voor een oplossing — per e-mail of telefonisch.
Externe ondersteuning
Ben je niet tevreden over de uitkomst? Dan kun je contact opnemen met het Klachtenloket Zorg. Zij bieden gratis ondersteuning en kunnen je in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze persoon helpt je bij het formuleren en indienen van je klacht en zoekt samen met jou en LoveStock naar een passende oplossing.
Het Klachtenloket Zorg is bereikbaar via www.klachtenloket-zorg.nl, telefonisch via 070 - 310 53 92 (op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur) of per e-mail via info@klachtenloket-zorg.nl.
Vind je het lastig om je klacht op papier te zetten? Dan kun je ook gebruikmaken van voorbeeldbrieven van het Landelijk Meldpunt Zorg:
Als ook dat niet leidt tot een oplossing, kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Zorg. Deze commissie doet een bindende uitspraak. Het indienen van een geschil kost €52,50 per zaak, maar als de commissie je gelijk geeft, krijg je dit bedrag van ons terug. Je kunt meer informatie vinden op www.degeschillencommissiezorg.nl/procesinformatie.
Registratie
LoveStock registreert alle klachten in het klachtenregister. Zo houden we overzicht, kunnen we trends signaleren en verbeteren waar nodig.